در حال بارگزاری ...
افزودن به علاقه مندی های
مقایسه

هندوانه درجه یک - 3 تا 5 کیلو گرم

شناسه محصول:
شناسه محصول:
تولید کننده: سامسونگ
ويژگي كالا بیشتر
فروشنده:
30,000
3,000 تخفیف
27,000 تومان
تعداد
نقد و بررسی اجمالی
بیشتر

  • ارگانیک: خیر

تحويل سريع تحويل سريع
پشتيباني 24 ساعته پشتيباني 24 ساعته
پرداخت در محل پرداخت در محل
روز ضمانت بازگشت 7 روز ضمانت بازگشت
ضمانت اصالت كال ضمانت اصالت كالا
  • نقد و بررسی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
نقد و بررسی اجمالی
هندوانه درجه یک - 3 تا 5 کیلو گرم
نقد و بررسی
  • ارگانیک: خیر
ادامه مطلب
بررسی کوتاه
خواص هندوانه و بهترین مزایای هندوانه برای پوست، مو و سلامتی این میوه آبدار که در تابستان بسیار لذت بخش است، سرشار از مواد مغذی می باشد. هندوانه غنی از پتاسیم و ویتامین های A،C و B است. اما آنچه که بتعث رنگ قرمز هندوانه شده است، وجود لیکوپن یک آنتی اکسیدان است.مطالعات و تحقیقات متعددی از مزایای مفید لیکوپن حکایت کرده اند. این ماده یک آنتی اکسیدان شناخته شده است که باعث کاهش خطر سکته مغزی و همچنین کاهش فشار خون می شود. اگر چه ممکن است هندوانه فیبر بسیار زیادی نداشته باشد، اما کالری و چربی کمی دارد و حاوی مقدار زیادی آب است. xمواد مغذی و ارزش غذایی هندوانه: کالری: هنوانه کالری بسیار کمی دارد. یک عدد هندوانه متوسط حاوی فقط 46 کالری است. ویتامین های هندوانه : دو ویتامین مهم در هندوانه Aو C است. ویتامین A در هندوانه به شکل کاروتنوئید وجود دارد. هندوانه همچنین منبع خوبی از ویتامین c می باشد. یک فنجان هندوانه تازه، حدود 12 میلی گرم ویتامین C دارد. پتاسیم هندوانه: یک فنجان آب هندوانه حاوی حدود 4 درصد پتاسیم توصیه شده برای مصرف روزانه است. فیبر هندوانه: یک عدد هندوانه تازه حدود 3 تا 4 گرم فیبر توصیه شده روزانه را به شما می دهد و یک ترکیب بسیار خوبی از فیبر محلول و غیرمحلول است. کربوهیدرات های هندوانه: یک عدد هندوانه متوسط حدود 11.6 گرم کربوهیدرات دارد، که ترکیبی از فیبرهای رژیمی، نشاسته و قند ها است. ترکیبات چربی هندوانه: این میوه ترکیبات بسیار کمی از چربی دارد. حدود 210 گرم چربی کل هندوانه است. لیکوپن: یکی از مهم ترین مواد مغذی در هندوانه است که مزایای بسیار زیادی را برای بدن دارد. خاصیت هندوانه ارزش غذایی هندوانه -مزایای سلامتی هندوانه: 1.بهبود سلامت قلب: بر اساس تحقیقات خوردن یک برش هندوانه در طول روز میتواند تجمع کلسترول های بد را که موجب بیماری های قلبی میشوند، متوقف کنند و  مصرف منظم هندوانه همچنین با کاهش ذخیره شدن چربی در رگ های خونی نیز مرتبط است. این خواص به دلیل وجود سیترولین در هندوانه است. سیترولین همچنین میتواند اثرات مفیدی آترواسکلروز بزارد، همچنین به کاهش میزان سفتی شریان ها در بدن زنان در دوران یائسگی کمک میکند. 2. هندوانه برای کمک به درمان التهاب
ادامه مطلب

اطلاع به من در زمان : موجود شدن
0 سبد
بیشتر
جستجو
دسته ها
پروفایل
تماس
دسته بندی ها
لباس زنان
لباس مردانه
لوازم دیجیتال
خانه و باغچه
زیبایی و سلامت
ساعت و جواهرات
ورزش و سرگرمی
دوچرخه سواري
ورزشهای آبی
کیف
کفش
نهار خوری
وقت خواب